Sunnah Dagen

"Diegene die Hijama ondergaat op de 17de of
19de of 21ste dag
(van de islamitische maand)
dan is het een genezing voor elke ziekte."
(Saheeh Abu Sunan Abu Dawud, 3861).

Tegen welke klachten, kwalen en ziekten

Hijama en Medicijnen70% van alle ziekten, pijnen en kwalen zijn het gevolg van bloed dat niet in staat is om bepaalde delen van het lichaam te bereiken. Hijama en Cupping zorgt er voor dat het bloed deze delen van het lichaam wel bereikt.

Een Hijama en Cupping is een uitstekend behandeling om je voedsel- en zuurstofopname in de cellen te bevorderen. Dit mede omdat na een behandeling nieuwe rode bloedcellen worden gevormd. Een Hijama en Cupping behandeling zorgt tevens voor een activiteiten vermindering voor de milt. Het onreine bloed is namelijk middels Hijama dan al verwijderd en hoeft daarom door de milt niet meer omgezet te worden. Daarnaast stimuleert het positief het imuunsysteem door het verspreiden van chemische stoffen in het lichaam zoals prostagladine, tromboxan, leukotrien en prostacyckline in het lichaam.

Nekpijn en Rugpijn HijamaOm een idee te geven welke ziekten, kwalen en pijnen allemaal behandeld kunnen worden hebben wij ze voor U gecategoriseerd in "Behandelgroep A, B, C, D en E" deze vindt U in het menu. Tegelijkertijd laten wij U zien bij welke ziekte wij welke punten op het lichaam behandelen voor een maximaal resultaat.

Ziekten die niet behandeld kunnen worden middels Hijama en Cupping zijn onder-Aangeboren (aanwezig bij de geboorte) en genetische ziekten, zoals het syndroom van Down, hersenverlamming, gespleten lip, VSD (een gaatje in het tussenschot van het hart), aangeboren dislocatie van de heup. Trauma's en ongevallen zoals gebroken botten en gewrichten, open wonden, gescheurde spieren, weefsel- en orgaanschade, inwendige bloedingen en overmatig bloeden. Echter Hijama en Cupping kunnen voor een sneller herstel of genezing zorgen dat te wijten is aan een betere en te bevorderen doorbloeding.